Dzięki wyjątkowej umiejętności opracowywania nowych produktów, kolekcja kolorowych i żywych wzorów Slipstop powiększa się każdego roku, szczególnie w grupie produktów dla dzieci, wraz z antypoślizgowym obuwiem basenowym i plażowym dla mężczyzn i kobiet. Obecnie, łącznie z licencjonowanymi produktami, nasza kolekcja składa się z szerokiej gamy produktów obejmujących antypoślizgowe obuwie, stroje kąpielowe, poncha, ręczniki, czapki i torby.
Dzięki zrównoważonemu i innowacyjnemu podejściu, produkty Slipstop są wytwarzane przy użyciu w pełni opatentowanej technologii antypoślizgowej łącząc technologię i design z najbezpieczniejszym sposobem zabawy.
Marka Slipstop obsługuje miliony ludzi w ponad 12 000 punktach sprzedaży i platformach w 48 krajach w różnych regionach geograficznych na całym świecie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.